۹ پاسخ

نینی من بریچه کاش همینجور میموند سزارین میشدم

منم سفالیکه خداکنه تااخر سفالیک باشه میترسم از سزارین🥲

نی نی منم سفالیکه🤭
ولی بخاطر جفت پایینم اگه تا اخر بمونه دکتر گفت باید سز اجباری شی

🤣🤦‍♀️

شکمت رو ب پایین شده یا بالاعه؟

خب خداروشکر

برا من از اول سفالیک بود و هست😅

خوشبحالت من ارزومه سفالیک شه دهنم سرویس شدازبس پایین فشاراومد

خب مبارکه تا اخر سفالیکه😩😂

سوال های مرتبط