۸ پاسخ

تبسنج دیجیتالی خوب نیست با جیوه ایی اندازه بگیر

تب سنجت خرابه. دلانا دوروزه تب داره هی تبشو می‌گرفتم 39نشون میداد بردم بیمارستان گرفت گف 37
با واسه خودم همونجا گرفتم 39.یکی دیگه گرفتم

شیاف کن

عزیزم اگ میتونی ببر دکتر اگ دکتر نیست ببر بیمارستان‌.‌دختر منم تب ۴ماهگیش زیاد بود نیست به دوماهگی

ببر بیمارستان ۴۱ زیاده حتی نباید ریسک کنی صبر کنی خودت هم دست به سرش میزنی داغه؟

ببرش دکتر عزیزم خیلی خطرناکه ۴۱
چون زیر ۶ ماهه نمیشه سر خود شیاف استفاده کرد
ببر دکتر اگه صلاح باشه شیاف میده فورا میاره پایین

اینا درسته ببرش بیمارستان
برا دلسا میشد ۳۹ من همون شب یکی دیگم گرفتم اونم همین میزد
اصلا تو خونه نزار
دستمال رو شکمش و سرش و پاش بزار ببرش بیمارستان

اره بالاپایین میشه حواست باشه بهش

سوال های مرتبط