۴ پاسخ

بنظر من واسه کوچولوییش بدون دسته بگیر بزرگ شد دسته دار بگیر که خودش دستشو بگیره چون خودت میخوای بدی حس میکنم دستش سخته شایدم در بیاد دستش نمیدونم

قیمتاشون چنده

من کد356رو گرفتم

یا این

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵🐣 مامان فسقلی🩵🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری