دخترم بشدت اسهاله چی بدم برای اسهال خوبه؟

۷ پاسخ

کپسول یوگومی بگیر بریز تو شیرش روزی یبار
بعد براش وان لایت بخر آب بدنش کم نشه
کته و سیب زمینی بهش بده
سعی کن فقط ی نمونه خوراکی بهش بدی مثلا اگه یکی گفت ماست یکی گفت موز یکی گفت هویج و … سعی نکنی همشو بدی ی نمونه فقط ک شکمش تو هم نریزه
شیر خشک ال اف هم معجزه میکنه ولی در نهایت باید صبر کنی دوره داره

سیب زمینی آبپز،موز،کته و ماست،تخم مرغ آبپز،
پدی لاکت

شربت زینک

پدی لاکت
کته برنج و ماست

شربت لوپرامید

قطره پدی لاکت بگیر خوبه ماست و نعناع بده کته ماست

موز سیب

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓 مامان دلوین🍓 ۱۴ ماهگی
مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی