۶ پاسخ

برای من مشکلی نداشت

پریود شدی؟؟

آره برا منم اینجوری می‌شد همیشه شب قبل خواب میخوردم

من میخوردم مشکلی نداشتم

اوابوست اثری هم داره واسه چی خوبع

اره برای من سردرد سرگیجه حالت تهوع و همیشه خسته بودم

سوال های مرتبط

مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته سی‌ویکم بارداری
عسلم🍯 عسلم🍯 قصد بارداری