۲ پاسخ

استراحت کن خوب میشی اگرم شیاف داری بزار درد پریودی داشتی یا لکه خطر داره درد اشکال نداره

لکه بینی که نداری خطر نداره فقط دراز بکش استراحت کن خودش خوب میشه

سوال های مرتبط