شیرتو بدوش و کلم سفید بگیر بزار یخ بزنه بزار داخل سوتینت خیلی تاثیر داره اولش یخه اما تحمل کنی آرام بخشه
خطرناکه بدوش حتما وگرن تب میکنی
با دستتم میتونی بدوشی
بده بچه بخوره یا بدوش حتما
زیر دوش گرم هم ماساژ بده
بدوش شیرت تلخ شده برا همین بچه نمیخوره
عیب نداره شیر روز سوم میاد با آب گرم حموم ماساژ بده سرش رو نرم کن بذار بخوره اگ بچه نخوره شیرت برمیگرده ها
زیر دوش اب گرم ماساژ بده
و با شیر دوش دستی یا برقی تخلیه اش کن
وای من سومین شب زایمانم از درد سینه کارم کشید بیمارستان از درد داشتم میمردم و مدام چکه میکرد رفتم زایشگاه دوشیدمش اروم شدم تازمانی ک بچت خوب سینه نخوره اینجوری شیردوش یه راه موقته اما بازم اونجور ک بچه مک میزنه سینه رو سبک نمیکنه احتمالا فک بچت ضعیفه خودتم بلد نیستی شیربدی(من اینجور بودم) ببین بهداشت یا بیمارستان کجا مشاور شیردهی داره برو بهت یاد بده چطور شیرش بدی
سریع بدو بزار سبکبشه با روغن خوب یا زیتون هم چرب کن
بدوش تخلیه بشه
ماساژ بده بدوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.