حتمننننن شیردوش برقی بگیر
دستی فایده نداره
منم همین بودم بیچاره شدم از دردش
فقط باید بدوشی تا بدتر نشده
زیر آب گرم ماشارژ بده حتما بدوش ک تب میکنی ها بیشتر اذیت میشی
سینه که سفت میشه بچه نمیتونه بگیره که
منم سر بچه اولم همینجوری شدم.با شیر دوش میدوشیدم میریختم تو شیشه میدادم بچه میخورد
ولی خیلی دردناک بود🤕
باید بری حمام زیر آب گرم ماساژ بدی بدوشی
عزیزم بهداشت یا بعضی ماماها با نی نی بری بچه رو چنان قشنگ میذارن زیر سینه ت که کیف میکنی
راحت میشی
چرا سینه نمیگیره پسر منم نمیگرفت دکتر گفت طبیعی تو دو هفته یادمیگیره
منم مث شمام. مشکل شمارو دارم
کیسه آب گرم همش بزار رگا باز میشه
چون آغوز هست درد خیلی داره برا همونه
فقط باید با اب گرم ماساژ بدی و بدوشی عزیزم
برو زبر دوش ابگرم کم کم کاساژ بده تا یکم خالی شه،بعدش با شبر دوش برقی با درجه کم بدوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.