۱۱ پاسخ

منم اینحوری بودم رفتم حموم زیر دوش گرم سینه هامو ماساژ دادم

با شیر دوش برقی خیلی خوب سینه ت خالی میشه
اگه نداری برو زیر دوش آب گرم ماساژ بده و بدوش

شیر بدوش ، زیر اب گرم ماساژ بده سفت نشه، اگر شیر افزا می خوری قطع کن، به دکتر هم مراجعه کن که ماستیت و عفونی نشه

برو دوش آب گرم بگیر و با شیردوش بدوش

چرا میدوشی بده بچه بخوره چون اوایل زایمانته کم کم درست میشه عادت میکنی داخل سوتینت پد بزار لباسات خیس نشه

منم همینجوری شده سینه هام😭

منم از روز سوم سینه هام سفت شد و بچم کوچولوعه نمیتونست خوب بخوره،از درد سینه تب میکردم، رفتم حموم زیر دوش آب گرم اینقدر ماساژ دادم تا هر دوتاش خالی شد،یکم درد داره ولی سبک میشی،من شیردوش نخریدم چون سر زایمان اولم ازش استفاده میکردم خیلی درد داشت

تند تند بدوش دردت از بین میره
چون شیر خالی نمیشه دردت زیاد میشه تا زیر بغل هم کشیده میشه

زیر آب گرم ماساژ بده یا با روغن
تند تند هم بدوش
پد سینه بگیر نمیزارع شیر بخوره به لباست

باید بدوشی برو حموم زیر اب گرم ماساژ بده بدوش

برو زیر دوش ابگرم ماساژ بده
بعدشم از حموم اومدی بدوش

سوال های مرتبط

مامان مامان ایجان مامان مامان ایجان ۱۰ ماهگی