۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم

عفونته احتمالا که زرد رنگه برو دکتر دارو میده ولی ترشح کلا طبیعیه

نه خطرناک نیس ترشح خودش طبیعی
بد بو هم هست؟؟

منم آبکی و رقیق وسفیدهس...نه بابا کیسه اب نیس

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماه کوچولو🩷 مامان ماه کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو💖💖✨ مامان جوجو💖💖✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋 مامان لیمو👼🏻🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری