از چند هفته میتونیم بری سنوی انومالی و تا کی وقت داریم

تصویر
۵ پاسخ

من ۱۸ هفته ۵ روز رفتم اولین وقت ک مطبا نیمه دوم عید باز کردن برو دیک

۱۸هفته سه روز خوبه

از هیجده تا ۲۰هفته میتونی بری ولی خب بهتره تو همون هفته هیجده بری زمان خوبیه مثلا هیجده هفته و دوسه روز

از ۱۷ هفته و چند روز فک کنم

بهتره تا قبل ۲۰ بری

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری