کدوم قشنگتره؟
#پوشاک
#فرزندپروری
#جیش

تصویر
۱۷ پاسخ

هردو قشنگن بسلامتی و دلخوش تنش کنی قلبی خانوم

هردوشون قشنگن

سمت چپی 😍

سفیدو دوس داشتم مبارکش باشه

سمت چپی ،ولی بدیش اینه زود کثیف میشه

هردوشون قشنگه ولی قهوه ای

جفتشون قشنگه

سمت راست به شلوارش بیشتر میاد

سمت راستی قشنگتره

سفیده

سفید قشنگتره

سفیده

من سفیده رو پسندیدم

سفیده

سفیده بهتره

سفیده بهش میاد

قشنگن جفتشون ببین کدوم رنگ ب صورتش میاد

سوال های مرتبط

مامان 🌞🦁بادوم✌️🤍 مامان 🌞🦁بادوم✌️🤍 ۳ سالگی
مامان مامان محدثه مامان مامان محدثه ۳ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۳ سالگی