فرزندپروری پوشک جیش فرزند

تصویر
۶ پاسخ

من اصلا اینو درک نمیکنم که میگن بزاریم بمونیم بزرگ شه خودش اگه خواست سواری کنه بنظرم ۹۸درصد دخترا همه علاقه دارن وقتی چندسالشدن بشه میگن سوراخ کنید درحد همون ۲درصد مگه خوششون نیاد. دردش در حد یه لحظه س دخترم ۶ماهش بود انجام دادیم کمی گریه کرد زود آروم شد تا جند روز باید با پماد چرب بشه ۳روزم آب نخوره بهش

با انژوکت سوراخ کن( پیرسینگ) که همون لحظه طلاشو براش بندازن گوشش . و نیاز به مراقبت هم نداره فرداش میتونه حموم هم بره
اما دستگاه گوشواره بدل میندازن ۲ هفته باید تو گوشش باشه همش باید پماد بزنی امکان اینکه گوشت اضافه بیاره هم داره .

من دخترمو طلافروشی بردم ک پیرسینگ انجام میدادن

من درمانگاه بردم با دستگاه کوچولو سوراخ کرد خودش یک گوشواره زد حساسیت میخی میکنن تو گوش بعد تا ۱۴ روز اون بابد تو گوشش باشه هر روز هم چرب کنی با پماد تتراسایکلین یکمم تو گوشش اون گوشواره بچرخونید روز اول هم با پد الکی یکی دوبار بزنی به جای گوشواره و بازم بچرخونید یواش تو گوشش
روز ۱۴ هم اون در میاری و گوشواره طلاش گوشش میکنی بعد یک بار چربش کن و تمام
دردش هم کمه همون لحظه است

کجای کرجی

دختر من ٦ ماهش بود با دستگاه سوراخ كردم خيلى اذيت ميكرد هى چرك ميكرد در اوردم الان باز ميخوام سوراخ كنم ولى اين سرى با انژيو كت اين بهتره بنظرم

متخصص اطفال میکنه من سه ماهش بود سوراخ کردم خودش گوشواره میندازه روز سوم اون در میاری طلا میندازی ۳ روز هم پماد میده اون میزنی

سوال های مرتبط

مامان عزیز دل مامان عزیز دل ۳ سالگی
مامان مامان محدثه مامان مامان محدثه ۳ سالگی
مامان فسقلیم😍 مامان فسقلیم😍 ۳ سالگی
مامان tiyara مامان tiyara ۳ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی