عزیزم مشکل اینه شما از خودت تنفر داری تو ناخودآگاه . اینقدر تنفر داری که از تحقیر شدن خودت لذت میبری. حتی شنیدی بعضی ها برده جنسی میشن . خوششون میاد ببند نشون یه جا آز ا ر شون بدن و کت کشون بزنن. اینم همونه ولی خب درصد داره. شما حتما برو روانشناس. این مشکل ریشه در کودکی و نا خو دآگاهت داره
عزیزم حتماااا حتما برو پیش روانپزشک ،دکتر انژلا حمیدیا کارش عالیه مطبش کشوریه نرسیده به بیمارستان بهشتی
چون تو اعتماد بنفس نداری تهش میگی تقصیر منه که این مثلاً اون کارو کرد
اول باید خودتو دوست داشته باشی و عزت نفس و اعتماد بنفس رو تقویت کنی تو خودت
من و همسرمم دقیقا مثل شماهستیم🥲🥲منم مثل تو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.