۹ پاسخ

دوری و دوستی به نظرم چه بهتر که شوهرتم رابطه ای زیاد باهاش نداره پس خودش میشناستش

من و شوهرم 2سال شده که با مادرش قطع رابطه ایم فقط هم ب خاطر بی احترامی هاش
واقعا هم اعصاب خودم هم شوهرم آروم تره

هم خانواده خودم وخانواده شوهرم آدم های خوبی نیستن هردفعه ی کدومشون باعث ناراحتیم میشن نه وضع مالی خوبی دارم نه شرایط خوبی هس خونم عوض میکردم

منم شوهرم ناراحت میشه میخواستم تولدبگیرم برای بچم گفتم هیچ کدوم تولدنمیکنم چون فقط اوقاتم تلخ میشه خانواده خودمم هم چنین احترام آدم نگه نمی‌دارن

دوری ودوستی عزیزم هیچی ازارامش خودت مهمترنیس من الان خواهرشوهرم اومده چون هم بچم سرماخوردگی داره هم سلام وعلیک شون تیکه کنایه هس نمیرم مگه بیکارم

آره دقیقا تابستون بابام براش دوچرخه گرفت ۷تومن زمستونی نزدیک ۵تومن داد براش لباس گرم وراحتی و پوتین
الانم پنج تومن دادعیدی

منم مادرشوهرم اینطوره ولی شوهرم غیر منطقیه ...اونوقت دلش پر میشه چرا ننه من نه

دلیلی نمیبینم آدمی رو که به خودش اجازه میده بهم بی احترامی کنه رو به خونم دعوت کنم حالا هر کی که میخواد باشه
شما هم کار خوبی میکنید

آره نمیخوام مهمونش کنم هربار کلی تیکه بارم میکنه

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۳ سالگی
مامان نیکان 😘 مامان نیکان 😘 ۳ سالگی
مامان نیکان 😘 مامان نیکان 😘 ۳ سالگی