پوشک# فرزند پروری# جیش#

تصویر
۸ پاسخ

اگه از من میشنوی با مرد نشین مستقیم برو مربی آموزشگاه بهت یاد بده مربی خانوم بردار اونجا ب زبون ساده بهت آموزش میدن

من ثبت نام کردم چون اول باید کلاس ایین نامه باید بشینی در کنارش شوهرم بهم دست فرمون و قوانین و یاد داد دوتاشونو همون سری اول قبول شدم رانندگی کاری نداره فقط باید دقتتو ببری بالا حواست جمع باشه اصلا استرس نداشته باش اصلا هم موقعه ی لجبازی عجله نکن و لجبازی نکن

سلام عزیزم
برا شما قرار بود عکس بینیمو بفرستم؟

من 7 سال پیش گواهینامه گرفتم تا 5 سال ماشین نداشتیم بعدشم بچه نذاشت و بارداری اینا ولی تا مجدد کلاس یاد آوری برنداشتم و مطمن نشدم رو خودم بخصوص کنترل ترمز کلاج ماشین تو شلوغی بخصوص نبردم

آره بابا
خیلی راحته
من که الان جوری ام‌ سو بالا میگیرم رو ماشینا که برن کنار😂😂😂😉😉😉

بزرگترین اشتباه همینه بدون گواهینامه نباید بشینی خدای نکرده بزنی ب کسی یا ماشین کسی چی

من رانندگی میکنم میشه گفت حدود دو سال اول استرس داری🤧😂

من یاد گرفتم ولی هنوز گواهی نامه نگرفتم میخوام برم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم😍 مامان فسقلیم😍 ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی