اگه از من میشنوی با مرد نشین مستقیم برو مربی آموزشگاه بهت یاد بده مربی خانوم بردار اونجا ب زبون ساده بهت آموزش میدن
من ثبت نام کردم چون اول باید کلاس ایین نامه باید بشینی در کنارش شوهرم بهم دست فرمون و قوانین و یاد داد دوتاشونو همون سری اول قبول شدم رانندگی کاری نداره فقط باید دقتتو ببری بالا حواست جمع باشه اصلا استرس نداشته باش اصلا هم موقعه ی لجبازی عجله نکن و لجبازی نکن
سلام عزیزم
برا شما قرار بود عکس بینیمو بفرستم؟
من 7 سال پیش گواهینامه گرفتم تا 5 سال ماشین نداشتیم بعدشم بچه نذاشت و بارداری اینا ولی تا مجدد کلاس یاد آوری برنداشتم و مطمن نشدم رو خودم بخصوص کنترل ترمز کلاج ماشین تو شلوغی بخصوص نبردم
آره بابا
خیلی راحته
من که الان جوری ام سو بالا میگیرم رو ماشینا که برن کنار😂😂😂😉😉😉
بزرگترین اشتباه همینه بدون گواهینامه نباید بشینی خدای نکرده بزنی ب کسی یا ماشین کسی چی
من رانندگی میکنم میشه گفت حدود دو سال اول استرس داری🤧😂
من یاد گرفتم ولی هنوز گواهی نامه نگرفتم میخوام برم بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.