۱۲ پاسخ

رب زیاد بزن زردچوبه کمتر بزن. تو آب ماکارونی هم زردچوبه بزن. رب رو قشنگ حسابی تفت بده با پیاز و روغن

ربتو قشنگ سرخ کن، من اگه ببینم ماکارونیم بعد قاطی کردن مواد رنگ پریده س دوباره تو روغن رب سرخ میکنم قاطی میکنم با ماکارونی

فلفل دلمه و قارچ و آویشن حتما بریز
توابی ک جوش میاری تاماکارونی ها رو بریزی توش حتما روغن ونمک و زردچوبه بریز و رب رو قشنگ سرخ کن سر آخر ادویه بزن
من اینارو رعایت میکنم همه دوس دارن من سرآخر گاهی اوقات روی ماکارونی پنیر پیتزا میریرم خوشمزه میشه

تو اب ماکارانی یکم زردچوبه بزن
حتمنم فلفل دلمه هم بزار

عزیزم بامرغ تنهاخشک میشه وخوشمزه نمیشه
من نصف مرغ نصف سویا میریزم البته چرخ میکنم
واینکه اگه میخای قرمزبشه فلفل دلمه قرمز رو چرخ کن وتومواد تفت بده ربم خوب سرخ کن وروغن به اندازه

تو اب جوش ک ماکارونی میزیری قبلش زردچوبه یکم بزن

پیاز ۲تا حداقل قشنگ سرخ کن ربم ۳قاشق بزن حداقل ۵مین بزار قشنگ سرخ بشه عالی میشه
ماکارانی هم من همیشه پیچ پیچی قاطی میکنم این معمولی هارو هم خیلی ریز نمیخرم

تو ابش زر چوبه بریز موقع جوشیدن ، رب هم زیاد بزن تو سسش ، من برای خودمون نصف بیشتر بسته رو ک درست میکنم سه قاشق رب میزنم

فلفل دلمه حتما بزن ک خوشمزه میکنه تو رب هم زیاد بزن قشنگ تف بده آب‌جوش یکم بریز تو آب ماکارانی هم یکم زردچوبه بزن

رب و جدا خوب سرخ کن بعد به مایه ماکارونی اضافه کن

واسه مهمون با گوشت بهتر نیس؟؟ رنگ پریده میشه ب ماکارونیت زردچوبه بزن موقع جوشوندن...رب هم جدا تو روغن تفت بده

رب زردچوبه زیاد بزن و اینکه ماکارونی بریز داخل مواد قاطی کن لایه لایه نریز بعد بذار دم بکشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان فسقلیم😍 مامان فسقلیم😍 ۳ سالگی
مامان فسقلیم😍 مامان فسقلیم😍 ۳ سالگی
مامان tiyara مامان tiyara ۳ سالگی