پوشک # فرزند پروری # جیش#

تصویر
۳ پاسخ

من دخترم از خانه بازی شپش گرفت روزی ۲ بار روغنه بادام تاخ میزدم شونه مبکردم اخر شبم سرکه سفید با اب قاطی میکردم کم اب میریختم غلیظ باشه میپاشبدم به موهاش باز شونه مبکردم شونه ای ک میزدمم پلاستیکی بود دهنه استیلا فایده نداشت باورت نمیشه به دو روز تموم شد شپشا 😂

پرمترین 1 درصد جوابه اگه میخواید سر بچه بزارید کنار بخاری بشین ک سرما نخوره و موهاش نمدار کن و بعد شامپو رو بزن یعد با شونه دندونه آهنی قشنگ موهاش شونه کن همشون میمیرن بعد یه هفته دوباره تکرار کن

گفتم تو خونه کنار بخاری بزن بخاطر اینکه بچه ها نمیزارن تو حموم موهاشون شونه کنی

من که استفاده کردم جواب نداد

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم😍 مامان فسقلیم😍 ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی