عزیزم من قنادم کیکتو یروز زودتر درست ویروز ملوتر خامه کشی کن اگه خامه فرم گرفته میخای بگیری همون موقع باید استفوده کنی چون خامه فرم گرفته اگه بمونه فرمشو از دست میده و دیگه نمیشه استفاده کرد
بعد خامه زدن ها
و یه نکته دیگه حتما شربت بده به کیک زیر خامه سفت نشه
اخه فرم دادن خامه سخته
یکم بد فرم بدی کیک شل میشه
حداقل کیک رو زودتر درست کن یه ۸ ساعت بزار فریزر که رو میز وانده
مزش هم بهتر میشه
نه عزیزم بگیر بزار فریزر هر وقت خواستی درست کنی نیم ساعت چهل دقیقه قبلش بزار بیرون یکم آب بشه
میتونی امروز بگیری بزاری فریزر. تو فریزر نباسه خراب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.