صدای. غارو قور شکم نوزاد برا گرسنگیه

۳ پاسخ

من ک فک‌میکنم برا باد شکمشه چون وقتی صدا میده بعدش یا گریه میکنه پاهاشو‌جمع میکنه یا هم دسشویی‌میکنه

سرمازده شکمشو

میتونه نفخ باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان اوینا مامان اوینا ۶ ماهگی
مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی