من۱۲هفتگی ان تی دادم نوشته بود جفت درحال حاضر لولایینگ هست دکترم گف نگران نباش طبیعیه بچه میاد بالا .بعد ۱۸هفتگی برای انومالی رفتم بچه رفته بود بالا سرویکس ۳۷ بود. ولی اون مدت بهتره بیشتر استراحت داشته باشی
پایینه جفتت نباید زیاد راه بری،پله بالا پایین کنی،خم و راست بشه،دسشویی فرنگی استفاده کنی اگ داری،مراقبت کنی تا بره بالا،جفت پایین مراقبت میخاد زیاد
یعنی جفتت پایینه یکم مراقبت کن و رابطه تداشته باش تا بره بالا
جفتت پایینه واسه منم همینو نوشته بود دکترم زیرش خط کشید بعدم گفت رابطه نداشته باش سنگین بلند نکن یکم رعایت کن تا بره بالا .دیگه سونو انومالی که رفتم گفتن رفته بالا
ینی جفتت پایینه عزیزم.
ننوشته چن میل با دهانه رحم فاصله داره ؟
یعنی جفت پایینه ولی نگران نباش هرچقد سن بارداری بالاتر بره و بچه بزرگتر بشه جفت هم بالاتر میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.