۹ پاسخ

عزیزم جفت پایین هم چند نوع داره که بعضیشون دهانه رحم رو حتی مسدود میکنن ک خطری هست خیلی برای شما یه کوچولو پایین هست که فقط باید منع رابطه و پله میشدین که اونم شاید یادشون رفته بگن یا زیاد مهم نبوده منم جفتم low ling هستش به دکتر گفتم استراحت کنم و اینا خطری گفت نه فقط رابطه نداشته باش پله نرو خودش میره بالا

خاک برسرش اشکال نداره ازین به بعد استراحت کن

لولایینگ یعنی فقط یک لبه از جفت نزدیک به سرویکس هست که مشکلی نداره و جفت پایین محسوب نمیشه عزیز منم جفت دخترم لولایینگ بود الان دیگه نیست بعد ۱۵ هفته با رشد رحم اونم میره بالا

لابد جای نگرانی نیست ک نگفته بهت عزیزم چرا الکی استرس میگیری اخه

لولایینگ یعنی یه ذره از دهانه رحم فاصله داره و باید رعایت کنی
واقعا یه سری دکترها هیچی حالیشون نیست

دکترت کیه؟ دکتر من مقیمی یود یکی از شریان های رحمیم مقاومتش بالا بود زر نزده بود بگه رفتم یه دکتر دیگه تازه فهمیدم برا چی وزن کمه ...آسپرین دیر شروع کردم

من استراحت داشتم رفته بالا

از الان استراحت کن سرویس فرنگی برو رابطه نداشته باش پله نرو استراحتو بیشتر کن میره بالا

خاک تو مخ یسری دکترا کنم واقعا

سوال های مرتبط

مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری