۹ پاسخ

برو بیمارستان بادستگاه متوجه میشن نهایت بستري میکنن دکترا بیمارستان بهت رسیدگی میکنن نترس

اگ درد داری برو بیمارستان منم انقباض بدون درد دارم دکتر امپول استروژن داد قرص هر موقع انقباض داشته باشم بخورم و اینک گفت عر شب شیاف بزارم توام بزار و ۸ودتو اصلا خسته نکن

من از ۲۵ هفته انقباض بدون درد دارم تا حالا هم دکتر نرفتم براش دیگه نمیدونم

بیمارستان عزیزم
دستگاه توکو میزارن رو شکمت داشته باشی بستری میشی سروم سولفات میزنن
منم دارم از اول پنج ماه
حتی بستری هم شدم زدم دارو ولی بدم من دارو جواب نمیدع

اک همراهش درد داری برو بیمارستان
شیاف حتما بزار تا اونجا بهت دارو بدن

برو بيمارستان بهت دارو ميده
من بارداري اولم دكتر ايزوپرين و شياف و امپول پرولوتون داد
انقباض باعث باز شدن دهانه رحم ميشه
مراقب باش

البته اگه انقباضت با درده اگه بی درده مهم نیست و تمرینیه

اره عزیزم شیاف بزار و برو بیمارستان بهت دارو میده کنترل میکنه

شیاف بزار استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد