خانما انقباض چیه؟اگ انقباض داشته باشیم چی میشه اصن؟

۵ پاسخ

انقباض امکان داره کیسه آب رپ پاره کنه
خون رسانی ب جنین رو هم کم میکنه

ببین نترس بسته ب شرایط این انقباض ها هستن و حتما نشونه زایمان نیست ، کلا از ی هفته ای ب بعد شکم سفت میشه گاهی انقباض های طبیعی رحم هست گاهی حرکت بچه ، درد های پریودی هم ب خاطر کشش رباط ها و بزرگ شدن رحم هست ، انقباض های زایمان ریتم خاصی دارن شروع میشن هر روزم بیشتر میشن

فعک کنم زایمان زود رس

سفت میشه شکم درد پریودی میگیره ول میکنه زایمان

درد زایمان

سوال های مرتبط

مامان گل گلی🩷 مامان گل گلی🩷 ۵ ماهگی