میتونم بدون تجویز دکتر ب بچم زینک بدم آخه الان تعطیلاته دکترش نیست دوس دارم ی کم تپل بشه میتونم براش بگیرم بدم بهش؟؟؟
من مولتی اویفر میدم هم اهنه هم مولتی زینک هم داره
من نئوزینک میدم خیلی خوبه
اشتها آوره
پدیاول عالیه که گیر نمیاد..نئو زینک هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.