تو تلاشتو بکن تاسینه اتو بگیره
این ۶۰ سیسی هر ۱ ساعت تا روزیه ک زردی دیگ نگیره مثلا تا ۱۰ روزگی بعدش کم کم خودش نمیخوره الان دختر من ۵۵ روزشه هر ۳ ساعت ۷۰ تا میخوره
فکر نکنم دیگه سینه بگیره
دختر منم ۲۴۰۰ دنیا اومد نرفت دستگاه الانم دوماهگی ۴۵۰۰ بود
شیرخشک بده منم دخترم ۲۴۰۰ بدنیا امد
هر ۱ ساعت ۶۰ سیسی شیر بده
با شیشه شیر یومامی بده ک بعدا هم سینه اتو بگیره.
شیرتو با شیردوش برقی بدوش بریز توی شیشه بده.
دکتر بچه ی من گفت شیرخشک ببلاک بده هم سبکه اذیت نمیشه هم چربیش بالاس هم در دسترسه
چند هفته زایمان کردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.