۶ پاسخ

تو تلاشتو بکن تاسینه اتو بگیره

این ۶۰ سیسی هر ۱ ساعت تا روزیه ک زردی دیگ نگیره مثلا تا ۱۰ روزگی بعدش کم کم خودش نمیخوره الان دختر من ۵۵ روزشه هر ۳ ساعت ۷۰ تا میخوره

فکر نکنم دیگه سینه بگیره

دختر منم ۲۴۰۰ دنیا اومد نرفت دستگاه الانم دوماهگی ۴۵۰۰ بود

شیرخشک بده منم دخترم ۲۴۰۰ بدنیا امد
هر ۱ ساعت ۶۰ سیسی شیر بده
با شیشه شیر یومامی بده ک بعدا هم سینه اتو بگیره.
شیرتو با شیردوش برقی بدوش بریز توی شیشه بده.
دکتر بچه ی من گفت شیرخشک ببلاک بده هم سبکه اذیت نمیشه هم چربیش بالاس هم در دسترسه

چند هفته زایمان کردین

سوال های مرتبط