۱۰ پاسخ

پسرمنم گرفت زود خوب میشه نگران نباش رزوئلاست

تب‌رزوئلاس،خیلی بدده،دخترم ی ماه پیش گرفت،
سه روز تب چهل ب بالا داشت اصن پایین نمیومد،
بعدم ی روز دونه قرمز ریخت بیرون و خوب شد خدار‌وشکر،مرحله اخره

عزیزمممممم طفلی بچه 🥲🥲

وای پسرم چند ماه پیش گرفته بود خیلی بد بود

گلم بخاطر تبه جفت بچه های منم بعد تب ۴۰ اینطوری میشن دوسه روزع میره

چه علائمی داشت؟اخه دختره من از امروز صبح تب کرده تبشم بالاس تا ۳۸ میره بعد میاد پایین علامته دیگه ای نداره ابریزش سرفه هیچی نداده فقط تب میکنه

رزئولا عزیزم

طبیعیه

وای بچه منم تب کرداینطوری شدبعدخوب شد

پسرمنم بعد ۳روز تب بالا بدنش ریخت بیرون خیلی بد بوددکتر گفت سیتریزین بده

سوال های مرتبط