۵ پاسخ

مبارک باشه عزیزم،اما برگ کاج وایب زمستون و یلدا رو میده بیشتر!
اگ از شمشاد استفاده میکردم قشنگ ترم میشد😍

خداخیرت بده

شمع ها باهم جور نیس

خیلی قشنگه اون برگها چیه؟

چه خوشکل شده عزیزم مبارک باشه

سوال های مرتبط