۱۴ پاسخ

چون یه فوضول و حسود بزرگ تو زندگی داشت به نام نقی 😁

جذاب نبود شخصیتش جوری نبود که یه دختر جوون جذبش بشه

چون زبون باز نبود و حرفای جذاب و با دوز و کلک نمیزد...

کاش اومده بود برای من با سر میشدم

پسر خاله نمیزاشت😁

من زنش میشدم

چون مرد زندگی بود😕

چون فامیل نقی بود

چون ک ص خل بودن عزیزم 😂😂

والله اگه به من پیشنهاد داده بی
با سر قبول میکردم
از پس دلم گرفته
سوار کامیون
دور دنیا می‌گشتم
🤣🤣

شانسه خواهر شانس اون شانس نداشت

فصل آخرش که زن داشت

چون پسر خالش نقی بود

هول بود متاسفانه🤣🙏🏻

سوال های مرتبط

مامان رادمهروکیان مهر مامان رادمهروکیان مهر ۵ سالگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی