چون یه فوضول و حسود بزرگ تو زندگی داشت به نام نقی 😁
جذاب نبود شخصیتش جوری نبود که یه دختر جوون جذبش بشه
چون زبون باز نبود و حرفای جذاب و با دوز و کلک نمیزد...
کاش اومده بود برای من با سر میشدم
پسر خاله نمیزاشت😁
من زنش میشدم
چون مرد زندگی بود😕
چون فامیل نقی بود
چون ک ص خل بودن عزیزم 😂😂
والله اگه به من پیشنهاد داده بی
با سر قبول میکردم
از پس دلم گرفته
سوار کامیون
دور دنیا میگشتم
🤣🤣
شانسه خواهر شانس اون شانس نداشت
فصل آخرش که زن داشت
چون پسر خالش نقی بود
هول بود متاسفانه🤣🙏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.