۹ پاسخ

پسر منم داره

اصلا نگران نباش ،یه جور جهش مو هست طبیعیه، خیلیا ممکنه داشته باشن ولی به چشم نبینن من خیلیییییییییییییی سال هست دارمش، وقتی هم بکنم دوباره درمیاد سفید و خیلی نازک تا وقتی بلند نشده به چشم نمیاد

پسر منم داره🤧

به قول یه داستان قدیمی میگه بچه هایی که موی سفید دارن در زندگی قبلیشون سختی کشیدن

پسر منم داشت من در آوردم

دخترمنم یدونه داره

برای پسر منم هست

شاید خال هسته یه تیکه سفید میشه شاید

مثل خال هست اصلا در نیار

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی