پسر منم داره
اصلا نگران نباش ،یه جور جهش مو هست طبیعیه، خیلیا ممکنه داشته باشن ولی به چشم نبینن من خیلیییییییییییییی سال هست دارمش، وقتی هم بکنم دوباره درمیاد سفید و خیلی نازک تا وقتی بلند نشده به چشم نمیاد
پسر منم داره🤧
به قول یه داستان قدیمی میگه بچه هایی که موی سفید دارن در زندگی قبلیشون سختی کشیدن
پسر منم داشت من در آوردم
دخترمنم یدونه داره
برای پسر منم هست
شاید خال هسته یه تیکه سفید میشه شاید
مثل خال هست اصلا در نیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.