احتمالا بعد جراحی و بیحسی سرتو زیاد چرخوندی که نباید انجام میدادی معمولا اون سردردا تا یه ماهم با طرف هست. این نباشه اثرات داروی بی حسی یا کم خونیه که به مرور وبا تقویت کردن خودت درست میشه
به خاطر این که خون از دست دادی چیزای مقوی و خونساز بخور
نسکافه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.