مامانا عید کی ه؟😑😂🙈
نی نی #پوشک#شیر خشک

۴ پاسخ

ولی جمعه همینجوریش دلگیره عیدم که غروب جمعه اس کاش حداقل صبح بود

۶عصر فرداست
سفره چیدی؟
من هیچکاری نکردم یارا ویروس گوارشی گرفته😢همش درگیرشم از پریشب

فردا ساعت ۶و خورده ای بعداز ظهر

لحظه ی تحویل
سال ۱۴۰۵،روز جمعه
۲۹اسفند،برابر با ۳۰رمضان
ساعت ۱۸:۱۶دقیقه
نماد سال ،اسب🐎
اسب نماد:انرژی،شور و نشاط و آزادی
امیدواریم ۴۰۵ سالی پر از شادی و سلامتی، برکت و پراز بارندگی باشه.. و فک کنم ،با این اوصاف این اولین بارمون باشه تو عمرمون ک دو تا عید رو  در یک روز خواهیم دید ب امید خدا.. و من از الان هر دو عید رو بهتون تبریک میگم♡♧ :) باید ک به فال نیک گرفت، این چند رخداد زیبا رو..
عید نوروز، عید فطر، اول سال، اول ماه، اول هفته، اول شوال و سال اسب هم ک می‌گن خوش یُمنه..
به‌به به‌به ...بسلامتیمون
[‌‌: ماه اسفند امسال در زندگی شما تکرار نخواهد شد برای اینکه اسفند امسال . 4تا شنبه ،
4تا یکشنبه ،
4تا دوشنبه ،
4تا سه شنبه ،
4تا چهارشنبه،
4تا پنجشنبه و
4تا جمعه داره که این اتفاق هر 823 سال یکبار اتفاق میفته.این اتفاق به کیف پول معروفه پس این متنو برای حداقل 5نفر یا 5گروه بفرست تا در عرض 4 روز پول بیاد دستت .این متن بر اساس افسانه فنگ شو هست که در عرض 11 دقیقه پس از خوندن باید فرستاده بشه .
قابل توجه دوستانی که کنجکاون میتونن توی اینترنت سرچ کننI

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی
مامان گوجه گیلاسی مامان گوجه گیلاسی ۱ سالگی
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی