ولی جمعه همینجوریش دلگیره عیدم که غروب جمعه اس کاش حداقل صبح بود
۶عصر فرداست
سفره چیدی؟
من هیچکاری نکردم یارا ویروس گوارشی گرفته😢همش درگیرشم از پریشب
فردا ساعت ۶و خورده ای بعداز ظهر
لحظه ی تحویل
سال ۱۴۰۵،روز جمعه
۲۹اسفند،برابر با ۳۰رمضان
ساعت ۱۸:۱۶دقیقه
نماد سال ،اسب🐎
اسب نماد:انرژی،شور و نشاط و آزادی
امیدواریم ۴۰۵ سالی پر از شادی و سلامتی، برکت و پراز بارندگی باشه.. و فک کنم ،با این اوصاف این اولین بارمون باشه تو عمرمون ک دو تا عید رو در یک روز خواهیم دید ب امید خدا.. و من از الان هر دو عید رو بهتون تبریک میگم♡♧ :) باید ک به فال نیک گرفت، این چند رخداد زیبا رو..
عید نوروز، عید فطر، اول سال، اول ماه، اول هفته، اول شوال و سال اسب هم ک میگن خوش یُمنه..
بهبه بهبه ...بسلامتیمون
[: ماه اسفند امسال در زندگی شما تکرار نخواهد شد برای اینکه اسفند امسال . 4تا شنبه ،
4تا یکشنبه ،
4تا دوشنبه ،
4تا سه شنبه ،
4تا چهارشنبه،
4تا پنجشنبه و
4تا جمعه داره که این اتفاق هر 823 سال یکبار اتفاق میفته.این اتفاق به کیف پول معروفه پس این متنو برای حداقل 5نفر یا 5گروه بفرست تا در عرض 4 روز پول بیاد دستت .این متن بر اساس افسانه فنگ شو هست که در عرض 11 دقیقه پس از خوندن باید فرستاده بشه .
قابل توجه دوستانی که کنجکاون میتونن توی اینترنت سرچ کننI
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.