نه ، هم اوضاع اقتصادی باید خیلی عالی باشه که چند تا بچه بشه بزرگ کرد، هم روحی و روانی، من نمیتونم هیچ بچه ایی رو مثل پسرم دوست داشته باشم مطمعنم، نمیتونم بپذیرمش عشقمو بین دو نفر تقسیم کنم، بعد من مخالف شیر خشکم ، مطمعنم بچه بعدی هم باید شیر مادر بخوره، پس در نتیجه توانایی بچه بعدی رو ندارم چون میخوام برم سرکار و کلیییی برنامه ریزی دارم برای آینده بچم، نمیشه خرابش کنم از اول یه نوزاد رو بزرگ کنم
منم تازگیا اینجوری شدم دلم میخواد زایمان کنم
احساس میکنم الان تجربه دارم ترس ندارم خودم میتونم راحت بگیرم بغلم بچه رو
شیرش بدم و ....
ولی زمانی میارم که از آینده شون مطمئن باشم
همین یدونه رو هم بتونیم درست بزرگ کنیم به جایی برسونیم هنر کردیم خواهر💁♀️
نه واقعا خیلی سخته از نظر نگهداری ادم اعصابش داغون میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.