۲ پاسخ

از دو ماهگی سبک تر بود . من راضی بودم اینبار . درد نکشید بچم . واسه دوماهگی تا ۲۴ ساعت درد داشت پاهاش گریه میکرد

اگه دوماهگی اذیت نشد این یکی هم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۳ ماهگی