۱۰ پاسخ

ن رنگ مصنوعی خالیه

اره میدم

نه هیچ خاصیتی نداره برای چی بدم

خیلی کم مثلا ماهی یکبار

تا حالا ندادم ولی پاستیل دوس داره زیاد میخوره

اره خیلی دوس داره

نه دوس نداره و منم میترسم

خوشش نمیاد اصلا توف میکنه

تاحالا نخریدم ببینم‌میخوره یانه😄

خیلی کم پیش میاد یکی دو تا میدم

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۳ سالگی
مامان آیسان عشق مامان مامان آیسان عشق مامان ۲ سالگی