۴ پاسخ

من دیروز بردم مراقبت بهداشت براش ویتامین A ریخت تو دهنش گفت ۶ ماه دیگه بیار دوباره بدم
بعد گفت D3 و زینک بده بهش
منم چون خود زینکی که گرفتم D3 داره دیگه فعلا قطره D3 رو مازاد نمیدم

من که رها کردم از وقتی اهنشو عوض کرد دیگه به سختی میخورد دیگه هر دفعه اومدم بهش بدم شوهرم میگفت ولش کن گناه داره همینجوری همش فراموش میشه

د3 تا آخر عمر همه باید بخورن
بقیه ویتامین‌ها طبق نظر دکتر

روزهای جمعه نصف قطره چکون ویتامین دی ۱۲ میدم فقط
هفته ای دو بارم اویفر

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی