۹ پاسخ

والامن ازفرداش پاشدم کارامم کردم کمکی داشتم ولی خب خودمم آدمی نیستم که بتونم همش بخوابموکاری نکنم

من بعد سه روز فقط بلند شدنم سخت بود همین...
بعد یک هفته همه چی اوکی بود مخصوصا بعد ده روز که بخیه کشبدم

یک ماه😒

هنوز هم نمیتونم

ده روز همزمان با کشیدن بخیه دیگه کامل خوب شدم

دو هفته

۲۰ روز بعد
ولی ادم همچنان درد داره تا بعد ۱ ماه
من هنوز شکمم بی حس میشه یه وقتایی

بخیه رو بکشی دیگه راحت میشی

۲۰, روز

سوال های مرتبط