فرزندپروری
پوشک
سرماخوردگی
تب

تصویر
۱۰ پاسخ

جدیدا اوضاع اینطوری شده. خیلیا اعتقاداتشون عوض شده. همش به خاطر سیساستای اشتباه ایناست که نه امنیت داریم نه مالی نه جانی نه فکری نه اعصابی...

ما اختلاف نظرهایی هست اما در کل هم فکریم. ولی این وضعیت جابه جایی از خونه خیلی داره اذیتم میکنه، من با اونایی که بامن هم عقیده نیستن مشکل ندارم چون واقعا ما هیچ کدوم ذاتا آدم های بدی نیستیم دلمون نمیخواد خار تو پای کسی بره. قطعا دوباره متحد میشیم و همه چی درست میشه.

عزیزم الان دوتا خواهر یا دوتا بردار پدر با فرزندانش کلا عقیدها متفاوته کاش بلد بودیم ب نظریات هم احترام بذاریم دو طرف ب جون هم افتادن منم بی طرفم ولی در کل آسایش کشورمو میخام نمیتونم ببینم هم وطنانم دارن پر پر میشن

کاش آرامش آسایش سهم کشورم بشه و همه به خوبی زندگی کنیم

اره دیگ یه طرف مردم معمولی ک تورم بهشون فشار اورده یه طرف مردمی ک وصلنو اصلا تورم وگرونی نمیدونن چیه

سلام عزیزم هستی؟
برای سندروم مارفان آزمایش ژنتیک هم گرفتی؟

سلام.نبودی
نگرانت بودم
میایید فردیس پیش ما؟

بدون همسرت برو حداقل
ولی دورت بگردم این دوره و این همه رسانه و تاریخ و کتاب و سواد رسانه اگه داشته باشی دیگه بی‌طرف معنی نداره. دنیا الان دو دسته است
حق
باطل
باید انتخاب کنیم میخوایم کدوم طرف دنیا باشیم

وای حرف دل منو زدی
پدرم به شدت انقلابی و عشق‌رهبری اصن یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی ، در این حد که همه بهش میگن دست راست رهبری
برعکسش شوهرم 😐😐😐😐😐
منم از ترس اینکه بحثشون نشه از دی ماه نذاشتم شوهرم خونه بابام بیاد حالا موندم عیدو چیکار کنم

تو خانواده منم چندشب پیش جمع بودیم تهش دعوا شد

برا همین میگن کبوتر با کبوتر باز با باز
باید اعتقادات خانواده ها به هم بیا. که باهم وصلت کنن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۵ سالگی