خانما قاب تشکیل بشه،نشون‌اش چیه؟!
حالت تهوع میگیرم؟!

۲ پاسخ

نه عزیزم هیچ نشونه ای نداره

زهرا جان خیلی خوشحال شدم که باردارید خیلی مبارکه💖
نه عزیزم
خیالت راحت انشالله که قلبش تشکیل میشه
سعی کن تو هفته ی 8 بری سونوگرافی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری