۵ پاسخ

من بعد انومالی دیگه سونو ندادم فعلا

۲۸ تا ۳۰ هفته سونو وزن

عزیزم وزنش چقد بود ت این هفته؟

بعد از انومالی
سونوی رشده که تو هفته های ۳۱،۳۲ بری بهتره
و یکبارم ۳۶،۳۷

۲۵ هفته سونو چی دادی. من بعد انورمالی دیگه ندادم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری