قطره آد کی ب نوزاد بدم

۳ پاسخ

من از 3روزگی دادم چون زردی نداشت روزی 25قطره گفت که بهتره در طول روز بدی

از ده روزگی. اگه زردی داشته باشه از بیست روزگی

دکتر به من از ۵ روزگی گفت روزی ده قطره بده

سوال های مرتبط

مامان 💙 مهیار 💙 مامان 💙 مهیار 💙 ۳ ماهگی
مامان آیسا💖✨ مامان آیسا💖✨ ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۵ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی