۳ پاسخ

من از بهداشت گرفتم توش گلیسیرین داره خیلی سنگین و غلیظ و دادنش سخت به نوزاد

از ۳روزگی روزی یک قطره چکان کامل

من از ۳ روزگی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان دل آوا مامان دل آوا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙 مهیار 💙 مامان 💙 مهیار 💙 ۳ ماهگی
مامان آیسا💖✨ مامان آیسا💖✨ ۱۲ ماهگی
مامان ریحانم مامان ریحانم ۳ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی