۱۲ پاسخ

من راه رفتنی یا سرپا بودنی زیر شکمم سنگینی حس میکنم

واای منم ذقیقاهمینم توده دقیقه من یک دقیقه هم نمی تونم

الان زایمان کنی طوری نیست مگر اینکه وزن بچت کم باشه پیاده روی هم توی این هفتها مجازه

شکم بند ببند

منم همین بودم البته من دیگ ۳۹هفته بودم😁

منم همینطورم. چون میخوام این طزف سال نزام رعایت میکنم نمیرم 😬

من برا خرید سیسمونی میرفتم از این صندلی تاشو ها با خودم میبردم خسته میشدم مینشستم

منم راه میرم این احساس دارم ولی دکترم گفت چون سفالیکی اینجوری حس میکنی نمیدونم والا

برو‌ که چیزی بشه دیگه وا باید زایمان کنی بسه دیگه برو راه برو رابطه داشته باش با همسرت پیاده روی کن که دردت شروع بشه اگر طبیعی هستی البته زیر نظر دکتر

تو هفته شما پیاده روی مجازه ک

نه خوبم هس

هیچی نمیشه من همه جا میرم درد و اینا هست ولی خبری از بچه نیست

سوال های مرتبط