باورم نمیشه فردا تحویل ساله چه بی مزه اس
چه هفت سینی؟؟؟ کی دل و دماغ داره اخه با این اوضاع
هنو نچیدیم
هرچیم اوضاع بد باشه
بازم هفت سین میچینم اخه خوش یمنه باید چید
هفتسین من😁
من نچیدم چون روز سه فروردین زایمانمه فقط هفت سین امادمو گذاشتم گفتم نزارم هم ک نمیشه🙃
امسال ندارم اصلا حسش نیست
اینم هفت سین من
یکم ساده چیدم امسال 🙂😍
این ماله پارسال منه
برای امسال هیچ ایده ای ندارم فعلا😂
این هفتسین پارسالمه. امسال چیزی نچیدم، خونه مادرشوهرمم. شاید فردا اگه تونستم بچیم.
هنوز ناقصه سکه و سنجد بگیرم بذارم
جای هفت سین من خالی بود فک کنم 🤣
بماند یاد گاری در جمع عزیزان❤😊
من فردا میچینم انشاءالله
من پارسال چیندم شوهرم رفت خونه مامانش من تنها نشستم خونه از پارسال دلم شکست دیگه نمیچینم
من خونه خودم نیستم، اومدم خونه مامانم الان عکسارو دیدم چقد دلم خواست هفت سین بچینم 🥲ولی بازم خداروشکر انشالله که همه چی به خیر و خوشی میگذره و روزای خوب میان🙏
من میچینم حتما چون اولین سالیع ک تو دلی دارم😍
من پارسال حسابی چیدم
امسالم خونه نیستم ک بچینم🥲
ی ماهی و سبزه گرفته مامانم
تاپیکو پاک نکن شب برات میزارم سبزه و سیرش مونده شوهرم گفت شب میریم میگیریم😁😁
من شب میچینم انشاالله. امسال پسرم کنارمونه بخاطر اون میخوام بچینم به امید روزهای خوب 🙏
من هنوز خرید نرفتم 🤣😐 امشب یا صبح میرم لوازمشو میخرم میچینم
من از هفت سین فقد سبزه شو گذاشتم اونم چون برکت خونه بود ..دل و دماغ هفت سین نیست
این بود
امسالم کامل نیست
پارسالو میفرستم
به نام خدا
سفره نداریم😃
من شب میچینم انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.