۴ پاسخ

من صبح حریره میدم
ظهر سوپ (سیب زمینی،یه کوچولو روغن،گوشت یا مرغ که من یه روز درمیون گوشت و مرغ درست می‌کنم)
شب فرنی
میان وعده هم سیب ،موز،گلابی

البته به دستور متخصصش

من بادوم رو خیس می‌کنم پوستشو می‌کنم بعد آسیاب می‌کنم
صبح به صبح همون اول کار که آرد برنج رو با آب قاطی می‌کنم نصف قاشق چای خوری هم پودر بادوم میریزم میذارم ۱۰دقیقه روی حرارت بمونه
بعد که از داغی افتاد با یه کم شیر خشک آماده شده قاطی می‌کنم غلظتش مثل ماست میشه

نی نیت میخوره؟
دخترمن دهنشواصلابازنمیکنه

سیب چ جوری میدیدن من میخوام سیب بدم ؟

سوال های مرتبط