ای جان دختر خیلی شیرینه خیلی نت بچه اولم دختره دلم خواست دوباره دختر دار بشم ولی پسر شد یه حس عجیبی دارم از شیرینی پسر هیچی نمیدونم چون جنس مخالفمه
مگہ انومالی نرفتی
مبارک😍😍😍😍
مبارکع
بسلامتی و دل خوش بغلش بگیری😍
منم دیروز رفتم سونو گفتن دختره🥹🥹🎀
مبارکت باشه🌹
من انومالی معلوم نمیکنه😕
مبارک باشه عزیزم منم چندوقت پیش سونوکردم دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.