رفتم سونو...جسیت بچم دختره😍😍🥰

۹ پاسخ

ای جان دختر خیلی شیرینه خیلی نت بچه اولم دختره دلم خواست دوباره دختر دار بشم ولی پسر شد یه حس عجیبی دارم از شیرینی پسر هیچی نمی‌دونم چون جنس مخالفمه

مگہ انومالی نرفتی

مبارک😍😍😍😍

مبارکع

بسلامتی و دل خوش بغلش بگیری😍

منم دیروز رفتم سونو گفتن دختره🥹🥹🎀

مبارکت باشه🌹

من انومالی معلوم نمیکنه😕

مبارک باشه عزیزم منم چندوقت پیش سونوکردم دختره

سوال های مرتبط

مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه های مامان مامان جوجه های مامان هفته هجدهم بارداری