۴ پاسخ

سلام عزیزم
با خانومای دزفولی گروه اقدام و بارداری زدیم
دوس داشتی بیای بگو عضوت کنم♥️

ای جانم دعا کن نی نی منم دختر باشه میشه بگی چه علائمی داری؟؟

نوردخت💕🌸

من اگه نی نیم دخمل باشه دوسدارم اسمشو نیل بذارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته سی‌وچهارم بارداری