روز سنو انومالی ۱۴۰۵/۳/۳ خدارو شکر بچم سالمه و دختره 💕🩷🩷

۱۴ پاسخ

مبارک باشه عزیزم، علائم و ویار چی داشتی؟

به سلامت عزیزم
انتی هم احتمال دختر داده بود

ایجووونم😍😍😍

به سلامتی عزیزم مبارک باشه

تبریک🌹

مبارکه عزیزم خدا حفظش کنه 🎉🎊🧨🎈🌹🫶🩷

کی رفتی انومالی
نکفت زود اومدی ؟؟؟

خداروشکر مبارکه عزیزم

مبارک باشه عزیزم🎀🎀

ای جانم ان شاالله صحیح و سالم بغلش کنی خواهر نی نی منم دختره 😍😍

به سلامتی💗

مبارکه ،خداروشکر که سلامته

خداروشکر مبارک باشه🩷🌸

خداروشکر عزیزم
ان تی هم احتمال دختر داده بود!!؟؟

سوال های مرتبط

مامان نورا و داداشاش مامان نورا و داداشاش ۱ ماهگی