ندی بهش خیلی بهتره وابسته میشه شدیدا من شش ماهگی ندادم دیگه
حركت معكوس ب روايت تصوير😸👌🏻 اشكال نداره ولي ميگن تا يكسالگي ديگه تركش بدين
نه دیگ الان باید از پستونک بگیری نه اینک بدی😂
پسر از ۶ماهگی گرفت
الان جوری وابستس که باید همیشه تو دهنش باشع وگرنه زمین و زمان رو یکی میکنه
اخییی چ بامزه است 😍😁 وای موهاشووو
اتفاقا بچه ا ولم از ۷ماهگی گرفت تا یکسابگی دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.