۶ پاسخ

ندی بهش خیلی بهتره وابسته میشه شدیدا من شش ماهگی ندادم دیگه

حركت معكوس ب روايت تصوير😸👌🏻 اشكال نداره ولي ميگن تا يكسالگي ديگه تركش بدين

نه دیگ الان باید از پستونک بگیری نه اینک بدی😂

پسر از ۶ماهگی گرفت
الان جوری وابستس که باید همیشه تو دهنش باشع وگرنه زمین و زمان رو یکی میکنه

تصویر

اخییی چ بامزه است 😍😁 وای موهاشووو

اتفاقا بچه ا ولم از ۷ماهگی گرفت تا یکسابگی دادم

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان جانان بانو مامان جانان بانو ۱۲ ماهگی