خانوما ترشح دارم مثل آبه الان لباس زیرم دیدم خیس شده بود طبیعبه ؟؟؟

۵ پاسخ

منم دارم

عادیه عزیزم منم دارم بعضی وقتا کیسه آب نیست

منم دارم

طبیعیه

من از اول بارداریم داشتم
هنوزم دارم
فک کنم اوکی باشه اگه مشکلی بود تو سنو ها نشون میداد

سوال های مرتبط